Запис Детальніше

Методики загартування в умовах дитсадка

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/2593/
 
Title Методики загартування в умовах дитсадка
Quenching technique in kindergarten
Методики закалки в условиях детского сада
 
Creator Гаращенко, Лариса Василівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description У статті розкрита специфіка загартування як неспецифічної форми профілактики захворювань дітей дошкільного віку. Розроблено конкретні практичні рекомендації стосовно за гартувальних процедур у відповідності до закономірностей побудови навчального процесу, ефективності вибору засобів і методів виховного впливу на дітей з урахуванням їх потреб, інтересів, індивідуальних особливостей та потенціалу кожної дитини. Встановлено, що природні методи загартування повинні стати основними в ДНЗ з точки зору їх доступності кожній дитині, реальності фізичних і часових затрат
В статье раскрыта специфика закалки как неспецифической формы профилактики заболеваний детей дошкольного возраста . Разработаны конкретные практические рекомендации относительно закаливающих процедур в соответствии с закономерностями построения учебного процесса , эффективности выбора средств и методов воспитательного воздействия на детей с учетом их потребностей , интересов , индивидуальных особенностей и потенциала каждого ребенка . Установлено , что природные методы закалки должны стать основными в ДОУ с точки зрения их доступности каждому ребенку , реальности физических и временных затрат
The article disclosed specific quenching of nonspecific forms of prevention of diseases of children of preschool age. Develop specific practical recommendations for tempering procedures in accordance with the laws of the construction of the educational process , the effectiveness of choice of means and methods of educational influence on children according to their needs , interests, individual characteristics and potential of each child. Found that natural methods of hardening must be the primary POC in terms of their access to each child , the reality of the physical and time-consuming
 
Publisher Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
 
Date 2010-03
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/2593/1/L_Garashchenko_%20PSE_3_824__PED_PI.pdf
Гаращенко, Лариса Василівна (2010) Методики загартування в умовах дитсадка Дошкільне виховання, 3 (824). с. 16-20. ISSN 0321-1401