Професійна підготовка педагогів в контексті подолання бар’єрів впровадження інклюзивної дошкільної освіти в Україні
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2728/
|
|
Title |
Професійна підготовка педагогів в контексті подолання бар’єрів впровадження інклюзивної дошкільної освіти в Україні
Профессиональная подготовка педагогов в контексте преодоления барьеров реализации инклюзивного дошкольного образования в Украине Professional training of teachers in the context of barriers capturing of Preschool Inclusive education in the educational system of Ukraine |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Міжнародні
Педагогічна освіта Збірники наукових праць |
|
Description |
Автором проаналізовано актуальні проблеми впровадження інклюзивної дошкільної освіти в Україні, вивчено особливості професійної підготовки до подолання бар’єрів інклюзивної освіти в контексті системи дошкільного виховання та навчання дітей; виокремлено та проаналізовано бар’єри впровадження такої освіти, визначено шляхи їх подолання, коротко окреслено актуальні аспекти підготовки майбутніх дошкільних педагогів до професійної діяльності в інклюзивних дошкільних навчальних закладах
The author has analysed actual problems of inclusive preschool education implementation in Ukraine. The author studied the state of inclusive education in the context of Ukrainian preschool upbringing and educational system; barriers of inclusive education implementation are defined, the ways of their overcoming are described; the short characteristic of Preschool teacher’s preparation for professional activity in inclusive preschool establishment in Ukrainian is given in the issue Автором проанализировано актуальные проблемы реализации инклюзивного дошкольного образования в Украине, изучено особенности профессиональной подготовки к преодолению барьеров инклюзивного образования в контексте системы дошкольного воспитания и обучения детей; выделены и проанализированы барьеры внедрения такого образования, установлено пути их преодоления, кратко характеризированы актуальные проблемы подготовки будущих дошкольных педагогов к профессиональной деятельности в инклюзивных дошкольных учреждениях |
|
Publisher |
Ялта: РВВ КГУ
|
|
Date |
2013-10-01
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2728/1/Melnyk_N_I_KHU_2_PED_PI_Prof%20prep%20and%20inclus%20educ.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2013) Професійна підготовка педагогів в контексті подолання бар’єрів впровадження інклюзивної дошкільної освіти в Україні Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології: Материалы VII Міжнародної еждународной науково-практичної конференції «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології», 1-4 жовтня 2013 р., м. Ялта, 1. с. 305-308. |
|