Запис Детальніше

Специфіка внутрішньоособистісних конфліктів студентів педагогічного університету

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4678/
 
Title Специфіка внутрішньоособистісних конфліктів
студентів педагогічного університету
Специфика внутриличностных конфликтов
студентов педагогического университета
Specificity of interpersonal conflicts
Pedagogical University students
 
Creator Чала, Олена Андріївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description В роботі проаналізовано типологію, зміст та детермінацію внутрішньоособистісних конфліктів, що переживаються студентами педагогічного університету. Висвітлено питання конструктивної та деструктивної динаміки перебігу внутрішньоособистісних конфліктів, впливу зовнішніх чинників та їх виникнення.
В работе проанализировано типологию, содержание и детеминацию внутриличностных конфликтов, которые переживаются студентами педагогического университета. Освещено вопросы конструктивной и деструктивной динамики протекания внутриличностных конфликтов, влияния внешних факторов на их возникновение.
This paper analyzes the typology , content and deteminatsiyu intrapersonal conflicts that are experienced by students Pedagogical University. The questions of constructive and destructive dynamics of the flow of intrapersonal conflicts , the influence of external factors on their appearance.
 
Date 2008
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4678/1/%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%20%D0%B2%D0%BD%D1%83%D1%82%D1%80%D1%96%D1%88%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%BB%D1%96%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2.pdf
Чала, Олена Андріївна (2008) Специфіка внутрішньоособистісних конфліктів студентів педагогічного університету Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. (9). с. 142-145. ISSN 978-966-7548-53-7