Особливості визначення професійної компетенції педагогів в контексті європейських наукових досліджень та міжнародних освітніх проектів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4878/
|
|
Title |
Особливості визначення професійної компетенції педагогів в контексті європейських наукових досліджень та міжнародних освітніх проектів
Особенности определения профессиональной компетенции педагогов в контексте европейских научных исследований и международных образовательных проектов Peculiarities of professional competence teachers’ definition in the context of European scientific investigations and international educational projects |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Педагогічна освіта
Збірники наукових праць |
|
Description |
У статті проаналізовано особливості визначень педагогічної професійної компетенції та педагогічної компетенції в дослідженнях провідних європейських науковців; охарактеризовано міжнародні освітні проекти, які здійснюють порівняльні та аналітичні дослідження з проблем професійної педагогічної освіти; виокремлено також принципи ефективного навчання, що передбачає формування професійних компетенцій майбутніх педагогів. У статті також здійснено виокремлення основних компетенцій педагогів, які визначені як провідні європейськими дослідниками та представниками міжнародних освітніх проектів.
В статье проанализировано особенности определения педагогической профессиональной компетенции и компетенции педагога в научных исследованиях европейских исследователей; произведена характеристика международных образовательных проектов, которые осуществляют сравнительные и аналитические исследования проблем профессионального педагогического образования; определено принципы эффективного образования, которое предусматривает формирование профессиональных компетенций будущих педагогов. В статье также осуществлено определение основных компетенций педагогов, которые определены как приоритетные европейскими учеными и представителями международных образовательных проектов The problem of professional competence teachers’ definition in the context of European scientific investigations and international educational projects is analyzed in the article. The characteristics of international educational projects which investigates comparative and analytical scientific works on professional teachers’ education. Principles of effective teachers’ education for competence formation are distinguished by the author. The main competences of teachers, which are distinguished by European scientists and representatives of international educational projects, are also figured out in the article |
|
Publisher |
Зб. наук. праць – К.: КиМУ, 2014
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
image
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4878/1/Melnyk_N_Peculiarities%20of%20prof%20competency%20difinitin.tif
Мельник, Наталія Іванівна (2014) Особливості визначення професійної компетенції педагогів в контексті європейських наукових досліджень та міжнародних освітніх проектів Педагогічна теорія і практика (Вип. 5). с. 285-305. |
|