Запис Детальніше

Критерії професійної та іншомовної педагогічних компетенцій майбутніх педагогів в контексті міжнародних проектів педагогічної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4882/
 
Title Критерії професійної та іншомовної педагогічних компетенцій майбутніх педагогів в контексті міжнародних проектів педагогічної освіти
Критерии профессиональной и иноязычных педагогических компетенций будущих педагогов в контексте международных проектов педагогического образования
Criteria of future teachers’ profesional and foreign languege competance in the context of pedagogical education international projects
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті здійснено аналіз критеріїв професійної освіти майбутніх педагогів відповідно до європейських стандартів, визначено особливості та вимоги до формування професійної компетентності педагогів у контексті діяльності провідних міжнародних та європейських дослідницьких проектів. Автором також окреслено роль та місце іншомовної освіти та компетентності майбутніх педагогів, проаналізовано значення оволодіння іноземною мовою як засобу спілкування та комунікації педагогів з іноземними колегами і як засобу інтеграції в європейський та міжнародний освітній простір
В статье произведен анализ критериев профессиональной компетенции будущих педагогов в соответствии с европейскими стандартами, определено особенности и требования к формированию профессиональной компетентности педагогов в контексте исследований ведущих международных и европейских проектов педагогического образования. Автором также определено роль и место изучения иностранного языка в общей структуре профессиональной компетентности педагога как средства коммуникации с зарубежными коллегами, а также как средства интеграции в европейское и международное образовательное пространство
The analysis of professional education criteria of future teachers in accordance to European standards is represented in the given issue, peculiarities and requirements to the teachers’ professional competence formation in the context of leading international and European investigative projects are distinguished as well. The author underlined the role and the place of the foreign language competence of future teacher as the why for international communication and integration to the European and world’s educational space
 
Publisher Херсон, 2014
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format image
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4882/1/Melnyk_N_Criteria%20of%20prof%20and%20language%20education.tif
Мельник, Наталія Іванівна (2014) Критерії професійної та іншомовної педагогічних компетенцій майбутніх педагогів в контексті міжнародних проектів педагогічної освіти Педагогічні науки : зб. наук. пр. (ВипLXV). с. 352-359.