Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах західної Європи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4885/
|
|
Title |
Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах західної Європи
Обеспечение качественного дошкольного образования в контексте анализа профессиональной подготовки педагогов дошкольного образования в странах ЗАПАДНОЙ ЕВРОПЫ Providing quality preschool education in the analysis of training of teachers of preschool education in Western Europe |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
В межах компаративного дослідження, у статті автором проаналізовано особливості професійної підготовки практикуючих педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи. Визначено термінологічні особливості понять «практикуючий педагог дошкільної освіти», «практика», «цінності» в системі професійних компетентностей з урахуванням їхнього змістового значення в європейському освітньому просторі; встановлено особливості професійної компетентності педагогів дошкільної освіти в контексті системи професійних компетентностей. Встановлено фактори, що впливають на якість дошкільної освіти, здійснено їх характеристику
В рамках компаративного исследования, в статье автором проанализированы особенности профессиональной подготовки практикующих педагогов дошкольного образования в странах Западной Европы. Определены терминологические особенности понятий «практикующий педагог дошкольного образования», «практика», «ценности» в системе профессиональных компетенций с учетом их смыслового значения в европейском образовательном пространстве; установлены особенности профессиональной компетентности педагогов дошкольного образования в контексте системы профессиональных компетенций. Установлены факторы, влияющие на качество дошкольного образования, осуществлено их характеристику Within a comparative study, the author of the article analyzes the features of training practicing teachers of preschool education in Western Europe. Features defined terminology concepts of "practicing teacher of preschool education", "practice", "value" in the system of professional competence based on their semantic meaning in European educational space; peculiarities of professional competence of teachers of preschool education in the context of a system of professional competence. The factors affecting the quality of pre-school education, made their characterization |
|
Publisher |
Південноукр. нац. пед. ун. імені К. Ушинського, 2014.
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
image
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4885/1/Melnyk_N_Quality%20of%20preschool%20profesion%20educ.tif
Мельник, Наталія Іванівна (2014) Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах західної Європи Наука і освіта : педагогіка і психологія : наук. пр. журн., CXXVII (10). с. 135-140. |
|