МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ФОНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ШКОЛЯРІВ 5-6 КЛАСІВ З ТЯЖКИМИ МОВЛЕННЄВИМИ РОЗЛАДАМИ
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5612/
|
|
Title |
МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ФОНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ШКОЛЯРІВ 5-6 КЛАСІВ З ТЯЖКИМИ МОВЛЕННЄВИМИ РОЗЛАДАМИ
МЕТОДИКА ДИАГНОСТИКИ СОСТОЯНИЯ СФОРМИРОВАННОСТИ ФОНОЛОГИЧЕСКИХ ЗНАНИЙ ШКОЛЬНИКОВ 5-6 КЛАСОВ С ТЯЖЕЛЫМИ РЕЧЕВЫМИ РАССТРОЙСТВАМИ METHOD OF DIAGNOSIS OF PHONOLOGICAL FORMATION KNOWLEDGEAT STUDENTS OF 5-6 GRADES WITH SEVERE SPEECH DISORDERS |
|
Creator |
Мельніченко, Тетяна Василівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті висвітлена експериментальна методика діагностики стану сформованості фонологічних знань у школярів 5-6 класів з тяжкими мовленнєвими розладами; наведені зразки завдань, які використовувалися в процесі обстеження дітей; визначені основні групи фонологічних помилок та зазначені їх приклади
В статье освещена экспериментальная методика диагностики состояния сформированости фонологических знаний у школьников 5-6 классов с тяжелыми речевыми расстройствами; приведены образцы заданий, которые использовались в процессе обследования детей, определены основные группы фонологических ошибок и указаны их примеры The article deals with experimental methods of diagnosis of phonological knowledge formation in grades 5-6 students with severe speech disorders, examples of tasks that were used in the examination of children, the basis of phonological mistakes and their examples are represented |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/5612/1/MELNICHENKO_T_OOZOPSHRNMZ_KSPKIO_IL.pdf
Мельніченко, Тетяна Василівна (2014) МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ФОНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ШКОЛЯРІВ 5-6 КЛАСІВ З ТЯЖКИМИ МОВЛЕННЄВИМИ РОЗЛАДАМИ Освіта осіб з особливими потребами : шлях розбудови : наук-метод. зб., 2 (4). с. 267-275. ISSN 978-966-189-233-3 |
|