Запис Детальніше

МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ФОНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ШКОЛЯРІВ 5-6 КЛАСІВ З ТЯЖКИМИ МОВЛЕННЄВИМИ РОЗЛАДАМИ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/5612/
 
Title МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ФОНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ШКОЛЯРІВ 5-6 КЛАСІВ З ТЯЖКИМИ МОВЛЕННЄВИМИ РОЗЛАДАМИ
МЕТОДИКА ДИАГНОСТИКИ СОСТОЯНИЯ СФОРМИРОВАННОСТИ ФОНОЛОГИЧЕСКИХ ЗНАНИЙ ШКОЛЬНИКОВ 5-6 КЛАСОВ С ТЯЖЕЛЫМИ РЕЧЕВЫМИ РАССТРОЙСТВАМИ
METHOD OF DIAGNOSIS OF PHONOLOGICAL FORMATION KNOWLEDGEAT STUDENTS OF 5-6 GRADES WITH SEVERE SPEECH DISORDERS
 
Creator Мельніченко, Тетяна Василівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті висвітлена експериментальна методика діагностики стану сформованості фонологічних знань у школярів 5-6 класів з тяжкими мовленнєвими розладами; наведені зразки завдань, які використовувалися в процесі обстеження дітей; визначені основні групи фонологічних помилок та зазначені їх приклади
В статье освещена экспериментальная методика диагностики состояния сформированости фонологических знаний у школьников 5-6 классов с тяжелыми речевыми расстройствами; приведены образцы заданий, которые использовались в процессе обследования детей, определены основные группы фонологических ошибок и указаны их примеры
The article deals with experimental methods of diagnosis of phonological knowledge formation in grades 5-6 students with severe speech disorders, examples of tasks that were used in the examination of children, the basis of phonological mistakes and their examples are represented
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/5612/1/MELNICHENKO_T_OOZOPSHRNMZ_KSPKIO_IL.pdf
Мельніченко, Тетяна Василівна (2014) МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ФОНОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ШКОЛЯРІВ 5-6 КЛАСІВ З ТЯЖКИМИ МОВЛЕННЄВИМИ РОЗЛАДАМИ Освіта осіб з особливими потребами : шлях розбудови : наук-метод. зб., 2 (4). с. 267-275. ISSN 978-966-189-233-3