Педагогічні умови організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2864/
|
|
Title |
Педагогічні умови організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти
Педагогические условия организации учебного процесса на факультетах последипломного образования Рedagogical conditions of the educational process organization at in-service teachers’ training departments |
|
Creator |
Буренко, Валентина Миколаївна
Мартиненко, Світлана Миколаївна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Розглянуто одну із систем післядипломної освіти – систему здобуття другої вищої освіти і перепідготовку. З’ясовано зміст поняття «перепідготовка». У ході дослідження зазначеної проблеми встановлено, що студенти хотіли б бачити своє навчання індивідуально визначеним, орієнтованим на вирішення конкретних проблем. Охарактеризовано основні принципи навчання дорослої людини: мотивація, індивідуальні можливості, життєвий досвід, активність, практичність тощо. Враховуючи ці принципи та умови, визначено основні шляхи удосконалення навчального процесу на факультетах післядипломної освіти.
Рассмотрена одна из систем последипломного образования – система получения второго высшего образования и переподготовки. Выяснен смысл понятия «переподготовка». В ходе исследования данной проблемы установлено, что студенты хотели бы видеть свое обучение индивидуально определенным, ориентированным на решение конкретных проблем. Охарактеризованы основные принципы обучения взрослого человека: мотивация, индивидуальные возможности, жизненный опыт, активность, практичность и т.д. Учитывая эти принципы и условия, определены основные пути усовершенствования учебного процесса на факультетах последипломного образования. The article deals with one of the postgraduate education systems – a system of acquiring the second higher education and in-service teachers’ training. The meaning of term “in-service training” is explained. The case study revealed that students want their education to be individually oriented and focused on solving certain problems. The main principles of adults studying are characterized, such as motivation, personal abilities, life experience, activeness, usability, etc. Considering this principles and conditions, the main ways to improve in-service teachers’ training are defined. |
|
Date |
2003
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2864/1/V_Burenko_S_Martynenko_TPKOTV_24a_IPPO.pdf
Буренко, Валентина Миколаївна та Мартиненко, Світлана Миколаївна (2003) Педагогічні умови організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти Теоретичні питання культури, освіти та виховання: збірник наукових праць (24а). с. 38-41. |
|