Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4202/
|
|
Title |
Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи
Проблема подготовки учителя начальной школы к речевой-риторической деятельности: особенности, достижения и перспективы The problem of primary school teacher's speech, rhetorical activity: characteristics, achievements and prospects |
|
Creator |
Мартиненко, Світлана Миколаївна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті подано аналіз особливостей підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності, класифікацію основних риторичних умінь учителя початкової школи; обгрунтовано особливості викладання дисципліни "Основи мовленнєво-риторичної діяльності вчителя початкової школи (Педагогічна риторика)"
В статье представлен анализ особенностей подготовки учителя начальной школы к речевой-риторической деятельности, классификация основных риторических умений учителя начальной школы; обоснованно особенности преподавания дисциплины "Основы речевой-риторической деятельности учителя начальной школы (Педагогическая риторика)" The article focuses on characteristics of training primary school teacher's speech, rhetorical activity classification of basic rhetorical skills primary school teachers; grounded features of teaching "Fundamentals of speech, rhetorical activity elementary school teacher (Teacher rhetoric)" |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4202/1/S.Martynenko__NCH_25_2014.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2014) Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова (25). с. 71-79. |
|