Запис Детальніше

Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4202/
 
Title Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи
Проблема подготовки учителя начальной школы к речевой-риторической деятельности: особенности, достижения и перспективы
The problem of primary school teacher's speech, rhetorical activity: characteristics, achievements and prospects
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті подано аналіз особливостей підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності, класифікацію основних риторичних умінь учителя початкової школи; обгрунтовано особливості викладання дисципліни "Основи мовленнєво-риторичної діяльності вчителя початкової школи (Педагогічна риторика)"
В статье представлен анализ особенностей подготовки учителя начальной школы к речевой-риторической деятельности, классификация основных риторических умений учителя начальной школы; обоснованно особенности преподавания дисциплины "Основы речевой-риторической деятельности учителя начальной школы (Педагогическая риторика)"
The article focuses on characteristics of training primary school teacher's speech, rhetorical activity classification of basic rhetorical skills primary school teachers; grounded features of teaching "Fundamentals of speech, rhetorical activity elementary school teacher (Teacher rhetoric)"
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4202/1/S.Martynenko__NCH_25_2014.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2014) Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова (25). с. 71-79.