Запис Детальніше

Реалізація принципу наступності у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4230/
 
Title Реалізація принципу наступності у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Реализация принципа преемственности в обучении описания детей дошкольного и младшего школьного возраста
The principle of continuity in learning the description of preschool and primary school age
 
Creator Порядченко, Леся Анатоліївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті запропоновано методику реалізації наступності в навчанні опису дітей 5-6-річного віку. Суть її полягає в подальшому поступовому розвиткові мовленнєвих навичок продукувати описи, що здобуті дітьми в дошкільні роки;осмисленні й усвідомленні суттєвих і формально-структурних ознак опису як одного із функціонально-смислових типів мовлення;виробленні на цій основі мовленнєвих умінь доречно добирати влучні мовні засоби для висвітлення ознак об'єкта, що описується
В статье предложена методика реализации преемственности в обучении описанию детей 5-6-летнего возраста. Суть ее состоит в дальнейшем постепенном развитии речевых навыков продуцировать, которые составлены детьми в дошкольном возрасте; осмыслении и осознании существенных и формально-структурных признаков описания как одного из функционально-смысловых типов речи; формировании на этой основе речевых умений умственно добирают точные языковые средства для передачи описываемого объекта
The paper proposes a method of realization of continuity in training describe children 5-6 years of age. The gist of it is to further the progressive development of speech skills to produce descriptions that gained children in the preschool years, understanding and comprehension of material and formal description of the structural features as one of the functional-semantic types of speech, the formulation of the basis of language skills appropriate to adopt precise language tools for highlighting features of the object described
 
Date 2014
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4230/1/L.Poryadchenko__NW_2014.pdf
Порядченко, Леся Анатоліївна (2014) Реалізація принципу наступності у навчанні опису дітей дошкільного та молодшого шкільного віку Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім . К . Д . Ушинського .. с. 246-253.