Запис Детальніше

Методика конструктивної взаємодії в конфліктних ситуаціях

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика конструктивної взаємодії в конфліктних ситуаціях
 
Creator Тернова, Л.Ю.
 
Subject Методика навчання циклу соціально-педагогічних дисциплін
0101 Педагогічна освіта
378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
 
Description Підлітковий період повний різного роду об'єктивних суперечностей. Протилежні риси, прагнення співіснують, визначаючи суперечливість характеру і поведінки дитини, відбиваючи, важливу особливість підлітка — особистісну нестабільність.
Відбувається зміна основного виду діяльності з навчальної на безпосередньо-емоційне спілкування. Це спричиняє труднощі під час адаптації до соціального середовища. Відсутність умінь встановлювати комунікації породжує конфлікти в різних ситуаціях: з однолітками, батьками, вчителями, дорослими.
 
Date 2009-12-08
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
other
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/192/1/2009_%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9B%D0%AE.doc
http://elibrary.nubip.edu.ua/192/2/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%B4%D0%BE%D0%BF_2009.rar
Тернова, Л.Ю. (2009) Методика конструктивної взаємодії в конфліктних ситуаціях. Магістра thesis, Природничо-гуманітарний ННІ .
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/192/