Запис Детальніше

Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні навчальної дисципліни “Землевпорядне проектування”

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні навчальної дисципліни “Землевпорядне проектування”
 
Creator Мар'янська, М.Д.
 
Subject Методика навчання циклу дисциплін із землеустрою
1801 Специфічні категорії
378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
 
Description Тема дослідження присвячена проблемі активізації пізнавальної діяльності студентів при вивченні спеціальної дисципліни “Землевпорядне проектування”. Для глибокого і повного оволодіння матеріалом навчальних програм ВНЗ необхідно постійно вдосконалювати навички пізнавальної діяльності студентів, формувати якості дослідника, підвищувати ефективність пізнавальної діяльності. Обрана тема є достатньо актуальною та потребує спеціального розгляду. У роботі розглянуті теоретичні аспекти активізації пізнавальної діяльності студентів, запропонована методика дидактичної гри, ефективність застосування якої була експериментально підтверджена.
 
Date 2009-12-17
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/264/1/2009_%D0%9C%D0%B0%D1%80'%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9C%D0%94..doc
Мар'янська, М.Д. (2009) Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні навчальної дисципліни “Землевпорядне проектування”. Магістра thesis, Природничо-гуманітарний ННІ .
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/264/