Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні навчальної дисципліни “Землевпорядне проектування”
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні навчальної дисципліни “Землевпорядне проектування”
|
|
Creator |
Мар'янська, М.Д.
|
|
Subject |
Методика навчання циклу дисциплін із землеустрою
1801 Специфічні категорії 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
|
Description |
Тема дослідження присвячена проблемі активізації пізнавальної діяльності студентів при вивченні спеціальної дисципліни “Землевпорядне проектування”. Для глибокого і повного оволодіння матеріалом навчальних програм ВНЗ необхідно постійно вдосконалювати навички пізнавальної діяльності студентів, формувати якості дослідника, підвищувати ефективність пізнавальної діяльності. Обрана тема є достатньо актуальною та потребує спеціального розгляду. У роботі розглянуті теоретичні аспекти активізації пізнавальної діяльності студентів, запропонована методика дидактичної гри, ефективність застосування якої була експериментально підтверджена.
|
|
Date |
2009-12-17
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/264/1/2009_%D0%9C%D0%B0%D1%80'%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%9C%D0%94..doc
Мар'янська, М.Д. (2009) Теоретико-методичні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні навчальної дисципліни “Землевпорядне проектування”. Магістра thesis, Природничо-гуманітарний ННІ . |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/264/
|
|