Запис Детальніше

Теоретико-методичні аспекти застосування кредитно-модульної системи при вивчені студентів дисципліни “Земелевпорядний проект”

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні аспекти застосування кредитно-модульної системи при вивчені студентів дисципліни “Земелевпорядний проект”
 
Creator Рогова , Л.М.
 
Subject Методика навчання циклу дисциплін із землеустрою
1801 Специфічні категорії
378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
 
Description Загальна характеристика магістерської роботи
- загальна характеристика кредитно-модульної системи організації навчального процесу;
- принципи, вимоги до впровадження, організації та контролю успішності студентів за кредитно-модульною системою навчання;
- розробити методику застосування кредитно-модульної системи навчання при вивчені дисципліни “Земельний кадастр”.
Одним із елементів успішного впровадження модульно-рейтингової системи є індивідуалізація навчання, методологічні засади які обґрунтовані в літературі, де подано шляхи та методи організації навчання, як основи кредитно-модульної системи, що становить суть Болонського процесу.
 
Date 2009-12-17
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/269/1/2009_%D0%A0%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9B%D0%9C..doc
Рогова , Л.М. (2009) Теоретико-методичні аспекти застосування кредитно-модульної системи при вивчені студентів дисципліни “Земелевпорядний проект”. Магістра thesis, Природничо-гуманітарний ННІ .
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/269/