Теоретико-методичні аспекти застосування кредитно-модульної системи при вивчені студентів дисципліни “Земелевпорядний проект”
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методичні аспекти застосування кредитно-модульної системи при вивчені студентів дисципліни “Земелевпорядний проект”
|
|
Creator |
Рогова , Л.М.
|
|
Subject |
Методика навчання циклу дисциплін із землеустрою
1801 Специфічні категорії 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
|
Description |
Загальна характеристика магістерської роботи - загальна характеристика кредитно-модульної системи організації навчального процесу; - принципи, вимоги до впровадження, організації та контролю успішності студентів за кредитно-модульною системою навчання; - розробити методику застосування кредитно-модульної системи навчання при вивчені дисципліни “Земельний кадастр”. Одним із елементів успішного впровадження модульно-рейтингової системи є індивідуалізація навчання, методологічні засади які обґрунтовані в літературі, де подано шляхи та методи організації навчання, як основи кредитно-модульної системи, що становить суть Болонського процесу. |
|
Date |
2009-12-17
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/269/1/2009_%D0%A0%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9B%D0%9C..doc
Рогова , Л.М. (2009) Теоретико-методичні аспекти застосування кредитно-модульної системи при вивчені студентів дисципліни “Земелевпорядний проект”. Магістра thesis, Природничо-гуманітарний ННІ . |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/269/
|
|