Вдосконалення обслуговування корпоративних клієнтів банківськими установами
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вдосконалення обслуговування корпоративних клієнтів банківськими установами
|
|
Creator |
Колєсніков, Олексій Петрович
|
|
Subject |
0305 Економіка та підпрриємництво
8.03050801 Фінанси і кредит (Фінанси) |
|
Description |
Метою даної магістерської роботи є аналіз процесу обслуговування клієнтів, обґрунтування способів підвищення ефективності системи управління, а також дослідження теоретичних та науково-методичних положень стосовно удосконалення уже діючої системи управління обслуговування корпоративних клієнтів. Об'єктом дослідження - АКБ «Райффайзен Банк Аваль». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні питання, щодо механізму управління обслуговуванням корпоративних клієнтів. |
|
Date |
2010-06-24
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/2316/1/2010_%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%94%D1%81%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D0%9E%D0%9F.doc
Колєсніков, Олексій Петрович (2010) Вдосконалення обслуговування корпоративних клієнтів банківськими установами. Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/2316/
|
|