Запис Детальніше

Вдосконалення обслуговування корпоративних клієнтів банківськими установами

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вдосконалення обслуговування корпоративних клієнтів банківськими установами
 
Creator Колєсніков, Олексій Петрович
 
Subject 0305 Економіка та підпрриємництво
8.03050801 Фінанси і кредит (Фінанси)
 
Description Метою даної магістерської роботи є аналіз процесу обслуговування клієнтів, обґрунтування способів підвищення ефективності системи управління, а також дослідження теоретичних та науково-методичних положень стосовно удосконалення уже діючої системи управління обслуговування корпоративних клієнтів.
Об'єктом дослідження - АКБ «Райффайзен Банк Аваль».
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні питання, щодо механізму управління обслуговуванням корпоративних клієнтів.
 
Date 2010-06-24
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/2316/1/2010_%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%94%D1%81%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2_%D0%9E%D0%9F.doc
Колєсніков, Олексій Петрович (2010) Вдосконалення обслуговування корпоративних клієнтів банківськими установами. Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/2316/