НМК “АГРАРНИЙ МАРКЕТИНГ”
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НМК “АГРАРНИЙ МАРКЕТИНГ”
|
|
Creator |
Голомша, Н.Є.
|
|
Subject |
Навчальні матеріали
8.18010018 Адміністративний менеджмент |
|
Description |
В даному курсі висвітлюються основні положення, фундаментальні прийоми та принципи аграрного маркетингу, а саме: дослідження аграрного ринку, аналіз ринкових можливостей підприємства, розроблення стратегії і тактики маркетингової діяльності, прийняття рішень при формуванні маркетингової товарної та цінової політики агропромислового підприємства, формування каналів розподілу та здійснення маркетингової політики стимулювання.
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Навчальний матеріал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
application/pdf |
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3347/1/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D1%88%D0%B0_%D0%90%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3_%D0%9D%D0%9C%D0%9A.doc
http://elibrary.nubip.edu.ua/3347/2/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D1%88%D0%B0_%D0%90%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3_%D0%9D%D0%9C%D0%9A.pdf Голомша, Н.Є. (2010) НМК “АГРАРНИЙ МАРКЕТИНГ”. [Навчальний матеріал] (Неопублікований) |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3347/
|
|