Запис Детальніше

НМК “АГРАРНИЙ МАРКЕТИНГ”

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НМК “АГРАРНИЙ МАРКЕТИНГ”
 
Creator Голомша, Н.Є.
 
Subject Навчальні матеріали
8.18010018 Адміністративний менеджмент
 
Description В даному курсі висвітлюються основні положення, фундаментальні прийоми та принципи аграрного маркетингу, а саме: дослідження аграрного ринку, аналіз ринкових можливостей підприємства, розроблення стратегії і тактики маркетингової діяльності, прийняття рішень при формуванні маркетингової товарної та цінової політики агропромислового підприємства, формування каналів розподілу та здійснення маркетингової політики стимулювання.
 
Date 2010
 
Type Навчальний матеріал
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/3347/1/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D1%88%D0%B0_%D0%90%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3_%D0%9D%D0%9C%D0%9A.doc
http://elibrary.nubip.edu.ua/3347/2/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D1%88%D0%B0_%D0%90%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3_%D0%9D%D0%9C%D0%9A.pdf
Голомша, Н.Є. (2010) НМК “АГРАРНИЙ МАРКЕТИНГ”. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/3347/