НМК „Методи прогнозування в маркетингових дослідженнях”
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НМК „Методи прогнозування в маркетингових дослідженнях”
|
|
Creator |
Бабічева, О.І.
|
|
Subject |
Навчальні матеріали
8.03050701 Маркетинг |
|
Description |
Зміст дисципліни полягає у прогнозуванні за допомогою комплексних методів майбутніх обсягів продажу товарів, розвитку ринку чи майбутнє функціонування підприємств АПК як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. У результаті вивчення студент повинен оволодіти всіма вивченими методами прогнозування в системі маркетингових досліджень, вміти застосовувати дані методи в практичній діяльності.
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Навчальний матеріал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
application/pdf |
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3363/1/%D0%9D%D0%9C%D0%9A_%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B2..doc
http://elibrary.nubip.edu.ua/3363/2/%D0%9D%D0%9C%D0%9A_%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B2..pdf Бабічева, О.І. (2010) НМК „Методи прогнозування в маркетингових дослідженнях”. [Навчальний матеріал] (Неопублікований) |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3363/
|
|