Запис Детальніше

НМК „Методи прогнозування в маркетингових дослідженнях”

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НМК „Методи прогнозування в маркетингових дослідженнях”
 
Creator Бабічева, О.І.
 
Subject Навчальні матеріали
8.03050701 Маркетинг
 
Description Зміст дисципліни полягає у прогнозуванні за допомогою комплексних методів майбутніх обсягів продажу товарів, розвитку ринку чи майбутнє функціонування підприємств АПК як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. У результаті вивчення студент повинен оволодіти всіма вивченими методами прогнозування в системі маркетингових досліджень, вміти застосовувати дані методи в практичній діяльності.
 
Date 2010
 
Type Навчальний матеріал
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/3363/1/%D0%9D%D0%9C%D0%9A_%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B2..doc
http://elibrary.nubip.edu.ua/3363/2/%D0%9D%D0%9C%D0%9A_%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%B2..pdf
Бабічева, О.І. (2010) НМК „Методи прогнозування в маркетингових дослідженнях”. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/3363/