НМК “МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НМК “МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”
|
|
Creator |
Буряк, Р.І.
|
|
Subject |
Навчальні матеріали
8.03050701 Маркетинг |
|
Description |
Дисципліна “Маркетинговий менеджмент” викладається як складова частина підготовки спеціалістів з використанням інтерактивних методів і комп’ютерних технологій. При розробці програми використаний досвід і результати практичної діяльності з управління маркетингом у сучасних умовах, нові наукові дослідження та міжнародний досвід у цій галузі. Мета дисципліни – формування сучасного розуміння можливостей управління маркетингом для досягнення переходу до нового рівня і форм споживання шляхом ситуаційного аналізу ринку, прогнозування еволюції потреб споживачів та стратегічного планування стимуляції руху товарів і послуг, організації продажу, що забезпечує зростання стійкості підприємницької діяльності в умовах вітчизняного ринку. |
|
Date |
2010
|
|
Type |
Навчальний матеріал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3366/1/%D0%9D%D0%9F%D0%9A_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82._%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%B6%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82.%D0%B3%D0%BE%D1%82.doc
Буряк, Р.І. (2010) НМК “МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”. [Навчальний матеріал] (Неопублікований) |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3366/
|
|