Запис Детальніше

НМК “МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НМК “МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”
 
Creator Буряк, Р.І.
 
Subject Навчальні матеріали
8.03050701 Маркетинг
 
Description Дисципліна “Маркетинговий менеджмент” викладається як складова частина підготовки спеціалістів з використанням інтерактивних методів і комп’ютерних технологій. При розробці програми використаний досвід і результати практичної діяльності з управління маркетингом у сучасних умовах, нові наукові дослідження та міжнародний досвід у цій галузі.
Мета дисципліни – формування сучасного розуміння можливостей управління маркетингом для досягнення переходу до нового рівня і форм споживання шляхом ситуаційного аналізу ринку, прогнозування еволюції потреб споживачів та стратегічного планування стимуляції руху товарів і послуг, організації продажу, що забезпечує зростання стійкості підприємницької діяльності в умовах вітчизняного ринку.
 
Date 2010
 
Type Навчальний матеріал
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/3366/1/%D0%9D%D0%9F%D0%9A_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82._%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%B6%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82.%D0%B3%D0%BE%D1%82.doc
Буряк, Р.І. (2010) НМК “МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/3366/