НМК “Поведінка споживачів”
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НМК “Поведінка споживачів”
|
|
Creator |
Ларіна, Я.С.
|
|
Subject |
Навчальні матеріали
8.03050701 Маркетинг |
|
Description |
Зміст дисципліни спрямовано на вивчення споживача, культури цінностей і варіацій, соціальну стратифікацію, групи і групові комунікації, сім’ї і домогосподарства, сприйняття, навчання, пам’ять і позиціонування товару, мотивації особистості, емоції, персональні цінності, життєвого стилю, знань і ставлення, ситуаційних факторів, процесів прийняття споживачами рішень, етики і соціальної політики.
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Навчальний матеріал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
application/pdf |
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3380/1/NMK-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%B4_%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B6.doc
http://elibrary.nubip.edu.ua/3380/2/NMK-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%B4_%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B6.pdf Ларіна, Я.С. (2010) НМК “Поведінка споживачів”. [Навчальний матеріал] (Неопублікований) |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3380/
|
|