Запис Детальніше

НМК “Стратегічний маркетинг”

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НМК “Стратегічний маркетинг”
 
Creator Ларіна, Я.С.
 
Subject Навчальні матеріали
8.03050701 Маркетинг
 
Description Стратегічний маркетинг – дисципліна, завданням якої є визначення місії, цілей, розробка стратегій, визначення конкурентних переваг підприємств. При цьому використовуються наукові підходи, методи стратегічного аналізу, сегментації ринку, матричні методи, діагностика конкурентоспроможності.
 
Date 2010
 
Type Навчальний матеріал
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/3381/1/%D0%A1%D0%9C-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%812010.doc
http://elibrary.nubip.edu.ua/3381/2/%D0%A1%D0%9C-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%812010.pdf
Ларіна, Я.С. (2010) НМК “Стратегічний маркетинг”. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/3381/