НМК “Стратегічний маркетинг”
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НМК “Стратегічний маркетинг”
|
|
Creator |
Ларіна, Я.С.
|
|
Subject |
Навчальні матеріали
8.03050701 Маркетинг |
|
Description |
Стратегічний маркетинг – дисципліна, завданням якої є визначення місії, цілей, розробка стратегій, визначення конкурентних переваг підприємств. При цьому використовуються наукові підходи, методи стратегічного аналізу, сегментації ринку, матричні методи, діагностика конкурентоспроможності.
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Навчальний матеріал
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
application/pdf |
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3381/1/%D0%A1%D0%9C-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%812010.doc
http://elibrary.nubip.edu.ua/3381/2/%D0%A1%D0%9C-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%812010.pdf Ларіна, Я.С. (2010) НМК “Стратегічний маркетинг”. [Навчальний матеріал] (Неопублікований) |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/3381/
|
|