Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ
ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ
 
Creator УСЕІНОВА, Л.Ю.
 
Subject 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
13.00.04-теорія і методика професійної освіти
 
Description У дисертації представлено комплексне теоретико-методичне обґрунтування вирішення проблеми формування професійно-практичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів в умовах виробничої практики. Розкрита сутність професійно-практичної компетентності й обґрунтована необхідність використання компетентнісного підходу в умовах практичної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Уточнено понятійно-категоріальний апарат та визначено сутність поняття «виробнича практика» і «професійно-практична компетентність».
Визначено сучасні проблеми організації виробничої практики у вищих навчальних закладах України, а також запропоновано шляхи їх розв’язання. Визначено роль виробничої практики для формування професійно-практичної компетентності, її місце й значення в сучасному навчальному процесі. Розроблено модель формування професійно-практичної компетентності. Охарактеризовано стан нормативного і навчального забезпечення практичної підготовки студентів. Запропоновано використання розробленої інтегрованої програми виробничих практик. Розроблено методику організації проведення виробничої практики.
У дисертаційній роботі теоретично обґрунтовано критерії, показники і рівні сформованості професійно-практичної компетентності за результатами виробничої практики. Представлено систему оцінювання на основі відповідних критеріїв, яка апробована при проведенні експериментальної частини роботи.
Доведено ефективність методики.
 
Date 2010-04-08
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/5368/1/Useinova.pdf
УСЕІНОВА, Л.Ю. (2010) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ. PhD thesis, Республіканський вищий навчальний заклад «Кримський інженерно-педагогічний університет», Міністерство освіти і науки України, м. Сімферо.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/5368/