МЕТОДИКА ТЕСТОВОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З КРЕСЛЕННЯ
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОДИКА ТЕСТОВОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З КРЕСЛЕННЯ
|
|
Creator |
ВЕРЕСОЦЬКА, Н.І.
|
|
Subject |
373 Види загальноосвітніх шкіл
13.00.02-теорія та методика навчання (сільськогосподарські дисципліни) |
|
Description |
Проаналізовано педагогічні, психологічні, методичні джерела щодо проблеми розвитку тестового оцінювання у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Теоретично обґрунтовано основні типи тестових завдань і тестів, проаналізовано форми тестів, тенденції розвитку теорії і практики тестування в сучасній освіті. Результати константувального експерименту доводять, що порівняно з традиційними методами контролю, тестове оцінювання має беззаперечні переваги як з позиції діяльності вчителя, так і діяльності учнів. При цьому жорстка процедура перевірки практично виключає суб'єктивізм при оцінюванні навчальних досягнень школярів. Систематичність при застосуванні тестового контролю формує в учнів дисциплінованість. Визначено методичні особливості конструювання різнорівневих тестових завдань із креслення з метою оцінювання досягнень учнів. Розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методику тестового оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи з креслення; удосконалено процес графічної підготовки учнів шляхом упровадження в навчальний процес комплексу бліц-тестів і тематичних тестів, що сприяють активізації просторового мислення учнів на уроках креслення; виявлено методичні особливості конструювання надійних різнорівневих тестових завдань із креслення та забезпечення їх валідності на основі розробленого комплексу тематичних тестів для попереднього, поточного, підсумкового контролю знань учнів з креслення. У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методику тестового оцінювання досягнень учнів основної школи з креслення. Результати експериментальної роботи підтверджують переваги запропонованої методики оцінювання навчальних досягнень учнів з креслення, доведено, що розроблена методика є доступною і ефективною, створює нові можливості для контролю результатів навчання, дозволяє підвищити рівень навчальної діяльності учнів і їх відповідальність за свою роботу. Кількісні показники результатів експериментальної роботи показали, що розроблена в дисертації методика суттєво впливає на процес графічної підготовки учнів на уроках креслення, забезпечуючи умови для вдосконалення форм і методів навчальної взаємодії учителя та учнів. Результати дисертаційного дослідження можуть бути використані вчителями трудового навчання та креслення загальноосвітніх шкіл, авторами при створенні нових або вдосконаленні існуючих підручників, навчальних програм, методичних посібників, дидактичних матеріалів, збірників вправ і завдань тощо. |
|
Date |
2010-05-12
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/5372/1/Veresotska.pdf
ВЕРЕСОЦЬКА, Н.І. (2010) МЕТОДИКА ТЕСТОВОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З КРЕСЛЕННЯ. PhD thesis, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Міністерство освіти і науки України. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/5372/
|
|