Формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання спеціальних дисциплін.
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання спеціальних дисциплін.
|
|
Creator |
Сулейманов, Р.І.
|
|
Subject |
378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
13.00.04-теорія і методика професійної освіти |
|
Description |
Дисертація присвячена проблемі формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання спеціальних дисциплін в освітньому процесі вищих навчальних закладів. На основі аналізу сучасного стану досліджуваної проблеми розкрито шляхи вдосконалення змісту і форм організації навчання студентів інженерно-педагогічної спеціальності. Визначені суть і структура дизайнерських компетенцій, теоретично обґрунтовано і експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови і технології формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів, визначено шляхи їх реалізації у навчальному процесі. Визначені основні компоненти дизайнерських компетенцій: когнітивно-операційний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий; вказана специфіка, розроблені і представлені відповідні критерії сформованості дизайнерських компетенцій для майбутнього інженера-педагога. Створена концептуальна модель формування дизайнерських компетенцій. Обґрунтовані форми і методи реалізації інтеграційного підходу до формування дизайнерських компетенцій: методи інтеграційного навчання, методи проектного навчання, метод комп'ютерних технологій, евристичні методи, метод дизайн-проектів. Вивчені можливості використання інформаційних дизайн-технологій, розроблена технологія побудови інтеграційних навчальних курсів на основі комп'ютерної графіки як засобу формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів. В ході педагогічного експерименту доведена доцільність інтегративного підходу до формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів на основі комп'ютерної графіки. Моніторинг ефективності цього процесу проводився через систему критеріїв і показників сформованості дизайнерських компетенцій. Обґрунтовані науково-методичні рекомендації щодо формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів і визначені оптимальні умови управління цим процесом. |
|
Date |
2011-06-23
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/7941/1/aref_%D0%A1%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D0%A0.%D0%86._23.06.pdf
Сулейманов, Р.І. (2011) Формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання спеціальних дисциплін. PhD thesis, Робота виконана в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту У. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/7941/
|
|