Запис Детальніше

Формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання спеціальних дисциплін.

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання спеціальних дисциплін.
 
Creator Сулейманов, Р.І.
 
Subject 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
13.00.04-теорія і методика професійної освіти
 
Description Дисертація присвячена проблемі формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання спеціальних дисциплін в освітньому процесі вищих навчальних закладів. На основі аналізу сучасного стану досліджуваної проблеми розкрито шляхи вдосконалення змісту і форм організації навчання студентів інженерно-педагогічної спеціальності.
Визначені суть і структура дизайнерських компетенцій, теоретично обґрунтовано і експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови і технології формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів, визначено шляхи їх реалізації у навчальному процесі. Визначені основні компоненти дизайнерських компетенцій: когнітивно-операційний, мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий; вказана специфіка, розроблені і представлені відповідні критерії сформованості дизайнерських компетенцій для майбутнього інженера-педагога. Створена концептуальна модель формування дизайнерських компетенцій. Обґрунтовані форми і методи реалізації інтеграційного підходу до формування дизайнерських компетенцій: методи інтеграційного навчання, методи проектного навчання, метод комп'ютерних технологій, евристичні методи, метод дизайн-проектів. Вивчені можливості використання інформаційних дизайн-технологій, розроблена технологія побудови інтеграційних навчальних курсів на основі комп'ютерної графіки як засобу формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів.
В ході педагогічного експерименту доведена доцільність інтегративного підходу до формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів на основі комп'ютерної графіки. Моніторинг ефективності цього процесу проводився через систему критеріїв і показників сформованості дизайнерських компетенцій. Обґрунтовані науково-методичні рекомендації щодо формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів і визначені оптимальні умови управління цим процесом.
 
Date 2011-06-23
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/7941/1/aref_%D0%A1%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D0%A0.%D0%86._23.06.pdf
Сулейманов, Р.І. (2011) Формування дизайнерських компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання спеціальних дисциплін. PhD thesis, Робота виконана в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту У.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/7941/