Запис Детальніше

Визначення напрямів діяльності підприємства, маркетингової та інтеграційної стратегії

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення напрямів діяльності підприємства, маркетингової та інтеграційної стратегії
 
Creator Охріменко, І.В.
 
Subject Наукові праці в інших (в тому числі міжнародних) виданнях
 
Description У статті розглянуто наукові основи побудови сільськогосподарським підприємством стратегій покращання фінансово-економічних результатів на основі маркетингових та інтеграційних підходів. Проведено аналіз можливих етапів побудови таких стратегій та запропоновано напрями їх застосування.
 
Publisher Тернопільський інститут АПВ
 
Date 2011-01-14
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10299/1/2_-_I.Okhrimenko_St_NUBIP.pdf
Охріменко, І.В. (2011) Визначення напрямів діяльності підприємства, маркетингової та інтеграційної стратегії. Інноваційна економіка .
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10299/