Визначення напрямів діяльності підприємства, маркетингової та інтеграційної стратегії
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Визначення напрямів діяльності підприємства, маркетингової та інтеграційної стратегії
|
|
| Creator |
Охріменко, І.В.
|
|
| Subject |
Наукові праці в інших (в тому числі міжнародних) виданнях
|
|
| Description |
У статті розглянуто наукові основи побудови сільськогосподарським підприємством стратегій покращання фінансово-економічних результатів на основі маркетингових та інтеграційних підходів. Проведено аналіз можливих етапів побудови таких стратегій та запропоновано напрями їх застосування.
|
|
| Publisher |
Тернопільський інститут АПВ
|
|
| Date |
2011-01-14
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10299/1/2_-_I.Okhrimenko_St_NUBIP.pdf
Охріменко, І.В. (2011) Визначення напрямів діяльності підприємства, маркетингової та інтеграційної стратегії. Інноваційна економіка . |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10299/
|
|