Запис Детальніше

Менеджмент реклами та стимулювання збуту продукції (на прикладі ТОВ «Іонія»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Менеджмент реклами та стимулювання збуту продукції (на прикладі ТОВ «Іонія»)
 
Creator Буртовий , Валерій Павлович
 
Subject 8.03060101 Менеджмент організацій і адміністрування (Менеджмент організацій)
0306 Менеджмент і адміністрування (Менеджмент)
 
Description Метою випускної роботи є запровадження і вдосконалення системи рекламного менеджменту підприємства за допомогою маркетингових засобів.
Для досягнення мети роботи необхідно виконати такі завдання:
1) проаналізувати теоретичні основи рекламного менеджменту;
2) оцінити якість системи рекламного менеджменту на підприємстві;
3) розробити дієві заходи по вдосконаленню рекламної діяльності на підприємстві за допомогою маркетингу.
 
Date 2010-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10688/1/Bogach.doc
Буртовий , Валерій Павлович (2010) Менеджмент реклами та стимулювання збуту продукції (на прикладі ТОВ «Іонія»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10688/