Менеджмент реклами та стимулювання збуту продукції (на прикладі ТОВ «Іонія»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Менеджмент реклами та стимулювання збуту продукції (на прикладі ТОВ «Іонія»)
|
|
Creator |
Буртовий , Валерій Павлович
|
|
Subject |
8.03060101 Менеджмент організацій і адміністрування (Менеджмент організацій)
0306 Менеджмент і адміністрування (Менеджмент) |
|
Description |
Метою випускної роботи є запровадження і вдосконалення системи рекламного менеджменту підприємства за допомогою маркетингових засобів. Для досягнення мети роботи необхідно виконати такі завдання: 1) проаналізувати теоретичні основи рекламного менеджменту; 2) оцінити якість системи рекламного менеджменту на підприємстві; 3) розробити дієві заходи по вдосконаленню рекламної діяльності на підприємстві за допомогою маркетингу. |
|
Date |
2010-06-15
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10688/1/Bogach.doc
Буртовий , Валерій Павлович (2010) Менеджмент реклами та стимулювання збуту продукції (на прикладі ТОВ «Іонія»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10688/
|
|