Запис Детальніше

Розробка стратегій просування продукції на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка стратегій просування продукції на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)
 
Creator Андрюшко , Тетяна Анатоліївна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description Маркетинг на міжнародній арені є дуже складним, тому що охоплює не тільки збут, але й інші сфери діяльності підприємства, в тому числі виробництво, постачання, фінанси і т.п. Крім того тут необхідне глибоке розуміння соціально-економічних та національно-культурних умов, що склалися в країні, де підприємство має наміри здійснювати свою діяльність. Можуть мати місце різниця в каналах розповсюдження, методах транспортування та зберігання, законодавчому та юридичному забезпеченні, митних правилах. Всі ці особливості значно підвищують загальний комерційний ризик підприємницької діяльності на міжнародному ринку. Тому підприємству необхідно дуже ретельно обміркувати стратегії виходу та просування своєї продукції на зовнішніх ринках. Питаннями стратегій виходу на зовнішні ринки займаються вітчизняні та зарубіжні науковці, серед яких значний теоретичний внесок здійснили Андрійчук В., Білошапка В., Білорус О., Будкін В., Власюк О., Кредісов А., Лук’яненко Д., Мозговий О., Онищенко В., Павленко А., Сіденко В., Сікора В., Соколенко О., Філіпенко А., Циганкова Т., Школа І., Ж-Ж Ламбен, Ф. Котлер, М. Портер, Дж. Еткінсон та інші. Методичні засади по головним напрямам створено, але недостатньо розробленими залишаються питання методологічного та методичного обгрунтування втілення стратегій просування в зовнішньоторговельній діяльності вітчизняних підприємств не тільки як важливого структурного елементу управління, але як системи, що залежить від ефективного планування стимулювання продажу. Актуальність і практична значущість визначених питань, їх недостатнє висвітлення у вітчизняній економічній літературі зумовило вибір теми, мети та завдання дослідження.
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10850/1/Andryushko.doc
Андрюшко , Тетяна Анатоліївна (2011) Розробка стратегій просування продукції на зовнішні ринки (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10850/