Розробка маркетингових стратегій продукту (на прикладі товариства «Рубежівське»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка маркетингових стратегій продукту (на прикладі товариства «Рубежівське»)
|
|
Creator |
Біляченко , Сергій Володимирович
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
В сучасних умовах кожне підприємство зацікавлено в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. Зокрема, йому необхідно знати, як аналізувати ринкові можливості, відбирати підходящі цільові ринки, розробляти ефективний комплекс маркетингу і успішно управляти втіленням у життя маркетингових зусиль. Таким чином, суть стратегічного маркетингу полягає в пошуку рішень, спрямованих на задоволення потреб споживачів і на отримання у них переваг в порівнянні з конкурентами за допомогою спеціальних ринкових заходів. Грамотне, обґрунтоване маркетингове рішення допоможе підприємству вижити в несприятливому зовнішньому середовищі.
|
|
Date |
2011-06-15
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10852/1/Bilyachenko.docx
Біляченко , Сергій Володимирович (2011) Розробка маркетингових стратегій продукту (на прикладі товариства «Рубежівське»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10852/
|
|