Запис Детальніше

Розробка маркетингових стратегій продукту (на прикладі товариства «Рубежівське»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка маркетингових стратегій продукту (на прикладі товариства «Рубежівське»)
 
Creator Біляченко , Сергій Володимирович
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description В сучасних умовах кожне підприємство зацікавлено в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. Зокрема, йому необхідно знати, як аналізувати ринкові можливості, відбирати підходящі цільові ринки, розробляти ефективний комплекс маркетингу і успішно управляти втіленням у життя маркетингових зусиль. Таким чином, суть стратегічного маркетингу полягає в пошуку рішень, спрямованих на задоволення потреб споживачів і на отримання у них переваг в порівнянні з конкурентами за допомогою спеціальних ринкових заходів. Грамотне, обґрунтоване маркетингове рішення допоможе підприємству вижити в несприятливому зовнішньому середовищі.
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10852/1/Bilyachenko.docx
Біляченко , Сергій Володимирович (2011) Розробка маркетингових стратегій продукту (на прикладі товариства «Рубежівське»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10852/