Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі СТОВ «Тетерівка»)
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі СТОВ «Тетерівка»)
|
|
| Creator |
Чернецька , Альона Миколаївна
|
|
| Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
| Description |
Активізація підприємницької діяльності в Україні, забезпечення життєдіяльності діючих і новостворених підприємств в умовах розгортання конкуренції на ринку неможливі без попереднього проведення маркетингового дослідження, виявлення сприятливих можливостей і бар'єрів у зовнішньому середовищі, пов'язаних з реалізацією підприємства. У першому розділі роботи викладено теоретико-методологічні аспекти організації маркетингових досліджень на підприємстві. У другому розділі здійснено оцінку діяльності СТОВ «Тетерівка» та аналіз маркетингового середовища підприємства. У третьому розділі роботи розроблено концепції маркетингових досліджень на підприємстві СТОВ «Тетерівка». |
|
| Date |
2011-06-15
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10854/1/Chernetska.doc
Чернецька , Альона Миколаївна (2011) Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі СТОВ «Тетерівка»). Магістра thesis, ННіІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10854/
|
|