Запис Детальніше

Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі СТОВ «Тетерівка»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі СТОВ «Тетерівка»)
 
Creator Чернецька , Альона Миколаївна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description Активізація підприємницької діяльності в Україні, забезпечення життєдіяльності діючих і новостворених підприємств в умовах розгортання конкуренції на ринку неможливі без попереднього проведення маркетингового дослідження, виявлення сприятливих можливостей і бар'єрів у зовнішньому середовищі, пов'язаних з реалізацією підприємства.
У першому розділі роботи викладено теоретико-методологічні аспекти організації маркетингових досліджень на підприємстві.
У другому розділі здійснено оцінку діяльності СТОВ «Тетерівка» та аналіз маркетингового середовища підприємства.
У третьому розділі роботи розроблено концепції маркетингових досліджень на підприємстві СТОВ «Тетерівка».
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10854/1/Chernetska.doc
Чернецька , Альона Миколаївна (2011) Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на прикладі СТОВ «Тетерівка»). Магістра thesis, ННіІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10854/