Комунікативна політика підприємства на зовнішньому ринку (на прикладі ТОВ НВМП «Антарія»)
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Комунікативна політика підприємства на зовнішньому ринку (на прикладі ТОВ НВМП «Антарія»)
|
|
| Creator |
Дудка , Наталія Олександрівна
|
|
| Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
| Description |
Актуальність даної теми в тому, що питання формування системи маркетингових комунікацій є істотним для будь-якого підприємства. Підприємство повинне продавати свою продукцію, супроводжуючи її оригінальними повідомленнями, які б переконували у відповідності цих товарів потребам і бажанням покупців. Саме тому, одним із ключових факторів успіху, що забезпечує прибуток підприємства, є комунікації. Метою бакалаврської роботи є дослідження системи організації маркетингових комунікацій, використання отриманих результати для вдосконалення системи маркетингових комунікацій та ефективного функціонування підприємства і його перспективного розвитку.
|
|
| Date |
2011-06-15
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10855/1/Dudka.doc
Дудка , Наталія Олександрівна (2011) Комунікативна політика підприємства на зовнішньому ринку (на прикладі ТОВ НВМП «Антарія»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10855/
|
|