Організація маркетингу на підприємстві (на прикладі ВП НУБіП України “Великоснітинське НДГ ім. О.В.Музиченка»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація маркетингу на підприємстві (на прикладі ВП НУБіП України “Великоснітинське НДГ ім. О.В.Музиченка»)
|
|
Creator |
Годун , Віктор Євгенович
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
Маркетинг— це аналіз, планування, вті¬лення в життя та контроль за проведенням заходів, розрахова¬них на встановлення, зміцнення і підтримку взаємовигідних обмінів із цільовим ринком для досягнення конкретної мети під¬приємства (отримання прибутку, зростання обсягів збуту, збільшення частки ринку, проникнення на ринок тощо).
|
|
Date |
2011-06-15
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10857/1/Godun.doc
Годун , Віктор Євгенович (2011) Організація маркетингу на підприємстві (на прикладі ВП НУБіП України “Великоснітинське НДГ ім. О.В.Музиченка»). Магістра thesis, ННі бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10857/
|
|