Запис Детальніше

Обгрунтування маркетингової політики розподілу (на прикладі ВАТ «Уманьпиво»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування маркетингової політики розподілу (на прикладі ВАТ «Уманьпиво»)
 
Creator Кравець , Тетяна Іванівна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description В сучасних умовах розвитку актуальною проблемою є формування політики розподілу підприємств. Адже збут відіграє найважливішу роль у системі управління маркетингом і забезпечує стабільність підприємства на ринку. В зв’язку з цим виникає необхідність вдосконалення маркетингової політики розподілу на вітчизняних підприємствах пивобезалкогольної галузі для ефективного їх функціонування.
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10861/1/Kravets.doc
Кравець , Тетяна Іванівна (2011) Обгрунтування маркетингової політики розподілу (на прикладі ВАТ «Уманьпиво»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10861/