Обгрунтування маркетингової політики розподілу (на прикладі ВАТ «Уманьпиво»)
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Обгрунтування маркетингової політики розподілу (на прикладі ВАТ «Уманьпиво»)
|
|
| Creator |
Кравець , Тетяна Іванівна
|
|
| Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
| Description |
В сучасних умовах розвитку актуальною проблемою є формування політики розподілу підприємств. Адже збут відіграє найважливішу роль у системі управління маркетингом і забезпечує стабільність підприємства на ринку. В зв’язку з цим виникає необхідність вдосконалення маркетингової політики розподілу на вітчизняних підприємствах пивобезалкогольної галузі для ефективного їх функціонування.
|
|
| Date |
2011-06-15
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10861/1/Kravets.doc
Кравець , Тетяна Іванівна (2011) Обгрунтування маркетингової політики розподілу (на прикладі ВАТ «Уманьпиво»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10861/
|
|