Організація комунікативної політики підприємства” (на прикладі СТОВ „Злагода”)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація комунікативної політики підприємства” (на прикладі СТОВ „Злагода”)
|
|
Creator |
Любченко , Анастасія Василівна
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
Поняття «маркетингова політика комунікацій» складається з таких підпонять (термінів): маркетинг — від англ. «market», що означає ринок, торгівля, продаж; політика — від гр. «politice» — мистецтво управляти; спосіб дій, спрямованих на досягнення чогось; комунікація — лат. «communicatio» — узагальнює, поєднує.Сучасний маркетинг в економічно розвинених країнах функціонально складається з таких чотирьох частин робота з продуктом — створення нового товару, розширення асортименту товарів, вже відомих на ринках, згідно із попитом споживачів, забезпечення виробництва цих товарів, сервісне обслуговування споживачів; цінова політика — визначення оптових і роздрібних цін продажу з урахуванням попиту та пропонування товарів; організація розподілу — створення системи розподілу, вибір каналів продажу, виконання суто логістичних операцій із транспортування та зберігання товарів; маркетингова політика комунікацій — використання заходів, які б максимально сприяли активізації споживачів, покупців і посередників.
|
|
Date |
2011-06-17
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10864/1/Lyubchenko.docx
Любченко , Анастасія Василівна (2011) Організація комунікативної політики підприємства” (на прикладі СТОВ „Злагода”). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10864/
|
|