Запис Детальніше

Організація комунікативної політики підприємства” (на прикладі СТОВ „Злагода”)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація комунікативної політики підприємства” (на прикладі СТОВ „Злагода”)
 
Creator Любченко , Анастасія Василівна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description Поняття «маркетингова політика комунікацій» складається з таких підпонять (термінів): маркетинг — від англ. «market», що означає ринок, торгівля, продаж; політика — від гр. «politice» — мистецтво управляти; спосіб дій, спрямованих на досягнення чогось; комунікація — лат. «communicatio» — узагальнює, поєднує.Сучасний маркетинг в економічно розвинених країнах функціонально складається з таких чотирьох частин робота з продуктом — створення нового товару, розширення асортименту товарів, вже відомих на ринках, згідно із попитом споживачів, забезпечення виробництва цих товарів, сервісне обслуговування споживачів; цінова політика — визначення оптових і роздрібних цін продажу з урахуванням попиту та пропонування товарів; організація розподілу — створення системи розподілу, вибір каналів продажу, виконання суто логістичних операцій із транспортування та зберігання товарів; маркетингова політика комунікацій — використання заходів, які б максимально сприяли активізації споживачів, покупців і посередників.
 
Date 2011-06-17
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10864/1/Lyubchenko.docx
Любченко , Анастасія Василівна (2011) Організація комунікативної політики підприємства” (на прикладі СТОВ „Злагода”). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10864/