Маркетингові дослідження кон’юктури ринку кондитерської продукції (на прикладі ЗАТ «ВО «КОНТІ»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження кон’юктури ринку кондитерської продукції (на прикладі ЗАТ «ВО «КОНТІ»)
|
|
Creator |
Момот , Людмила Вікторівна
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
Спираючись на результати роботи маркетингових підрозділів, керівництво підприємства приймає рішення про вибір стратегії і тактики розвитку, планує виробничо-збутову і фінансову діяльність. У цьому плані дослідження кон’юнктури ринку, є важливою складовою маркетингової діяльності, що обумовлює актуальність дослідження. У першому розділі роботи викладено теоретичні основи дослідження кон’юктури ринку. У другому розділі здійснено аналіз діяльності ЗАТ «ВО «КОНТІ» на ринку кондитерських виробів. У третьому розділі роботи обґрунтовано шляхи вдосконалення кон’юктури ринку кондитерських виробів ЗАТ «ВО «КОНТІ». |
|
Date |
2011-06-15
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10865/1/Momot.doc
Момот , Людмила Вікторівна (2011) Маркетингові дослідження кон’юктури ринку кондитерської продукції (на прикладі ЗАТ «ВО «КОНТІ»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10865/
|
|