Запис Детальніше

Маркетингові дослідження кон’юктури ринку кондитерської продукції (на прикладі ЗАТ «ВО «КОНТІ»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження кон’юктури ринку кондитерської продукції (на прикладі ЗАТ «ВО «КОНТІ»)
 
Creator Момот , Людмила Вікторівна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description Спираючись на результати роботи маркетингових підрозділів, керівництво підприємства приймає рішення про вибір стратегії і тактики розвитку, планує виробничо-збутову і фінансову діяльність. У цьому плані дослідження кон’юнктури ринку, є важливою складовою маркетингової діяльності, що обумовлює актуальність дослідження.
У першому розділі роботи викладено теоретичні основи дослідження кон’юктури ринку. У другому розділі здійснено аналіз діяльності ЗАТ «ВО «КОНТІ» на ринку кондитерських виробів. У третьому розділі роботи обґрунтовано шляхи вдосконалення кон’юктури ринку кондитерських виробів ЗАТ «ВО «КОНТІ».
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10865/1/Momot.doc
Момот , Людмила Вікторівна (2011) Маркетингові дослідження кон’юктури ринку кондитерської продукції (на прикладі ЗАТ «ВО «КОНТІ»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10865/