Маркетингове управління асортиментом товарів підприємства на зовнішньому ринку (на прикладі компанії “Верес”)
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетингове управління асортиментом товарів підприємства на зовнішньому ринку (на прикладі компанії “Верес”)
|
|
| Creator |
Настусенко , Олена Сергіівна
|
|
| Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
| Description |
Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі одержує той, хто найбільш компетентний в асортиментній політиці, володіє методами її реалізації і може максимально ефективно нею керувати. Особливу важливість цей напрямок здобуває зараз, коли до товару з боку споживача висуваються підвищені вимоги, і від ефективності роботи підприємства з виробленим товаром залежать всі економічні показники організації.
|
|
| Date |
2011-06-15
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10866/1/Nastusenko.doc
Настусенко , Олена Сергіівна (2011) Маркетингове управління асортиментом товарів підприємства на зовнішньому ринку (на прикладі компанії “Верес”). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10866/
|
|