Запис Детальніше

Маркетингове управління асортиментом товарів підприємства на зовнішньому ринку (на прикладі компанії “Верес”)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове управління асортиментом товарів підприємства на зовнішньому ринку (на прикладі компанії “Верес”)
 
Creator Настусенко , Олена Сергіівна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description Як свідчить світовий досвід, лідерство в конкурентній боротьбі одержує той, хто найбільш компетентний в асортиментній політиці, володіє методами її реалізації і може максимально ефективно нею керувати. Особливу важливість цей напрямок здобуває зараз, коли до товару з боку споживача висуваються підвищені вимоги, і від ефективності роботи підприємства з виробленим товаром залежать всі економічні показники організації.
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10866/1/Nastusenko.doc
Настусенко , Олена Сергіівна (2011) Маркетингове управління асортиментом товарів підприємства на зовнішньому ринку (на прикладі компанії “Верес”). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10866/