Маркетингове управління логістичними процесами підприємства (на прикладі ЗАТ «Кагма»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове управління логістичними процесами підприємства (на прикладі ЗАТ «Кагма»)
|
|
Creator |
Радченко , Альона Василівна
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
Перехід від планової системи господарювання докорінно змінив економічне середовище функціонування підприємств. Останніми десятиліттями національна економіка зазнає все більшого впливу глобалізації, що вимагає зростання мобільності виробничих процесів та їх інформаційного супроводу. Ключовою складовою нарощування мобільності виробництва вбачається забезпечення функціонування системи транспортування на логістичних засадах. Транспорт підприємств АПК з одного боку є частиною транспортної системи України, а з іншого – невід’ємною, інтегруючою усі процеси (від постачання ресурсів до реалізації продукції) складовою виробничо-комерційної діяльності підприємств АПК. Метою дослідження є розробка теоретичних та практичних рекомендацій щодо становлення системи транспортної логістики в молоко продуктовому під комплексі та обґрунтування методичного інструментарію для їх реалізації. |
|
Date |
2011-06-15
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10871/1/Radchenko.doc
Радченко , Альона Василівна (2011) Маркетингове управління логістичними процесами підприємства (на прикладі ЗАТ «Кагма»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10871/
|
|