Управління збутом на основі маркетингу (на матеріалах ПОПП «Еліта»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління збутом на основі маркетингу (на матеріалах ПОПП «Еліта»)
|
|
Creator |
Темборовська , Марія Ігорівна
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
Маркетинг є однією з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності. В даний час Україна знаходиться у складних економічних умовах. Більшість підприємств знаходяться на грані банкрутства, ті ж які працюють сьогодні в основному виробляють продукцію, що не задовольняє запити споживачів. Однією з причин такого важкого положення є відсутність раціонально організованої й ефективно функціонуючої системи збуту на підприємстві, що сьогодні диктується умовами ринку. Наявність добре розробленої маркетингової стратегії в системі збуту є запорукою нормального функціонування підприємства. Вивчення даної проблеми необхідно для розуміння основних аспектів діяльності підприємства, що пов’язані з його адаптацією до ринкових умов
|
|
Date |
2011-06-15
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10873/1/Temborovska.doc
Темборовська , Марія Ігорівна (2011) Управління збутом на основі маркетингу (на матеріалах ПОПП «Еліта»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10873/
|
|