Запис Детальніше

Планування маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі ВП НУБіП «Агрономічна дослідна станція»»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі ВП НУБіП «Агрономічна дослідна станція»»)
 
Creator Яловенко , Тарас Сергійович
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description У процесі реформування аграрного сектору економіки України здійснено глибокі структурні зміни – докорінно перебудовано земельні та майнові відносини, створено організаційно-правові структури ринкового спрямування на сонові приватної власності на землю і майно.
Сучасні економічні перетворення в агарному секторі країни мають незворотний характер, але водночас його нинішній соціально-економічний стан, певна невизначеність результатів на перспективу вимагають переосмислення стратегічних напрямів здійснення аграрної політики, творчого підходу і переходу до нової методології господарювання на всіх агропромислових формуваннях, широкого пошуку альтернатив, глибоких наукових досліджень та сміливих експериментів і на цій основі – побудови нових моделей поведінки реформованих агропромислових формувань.
Орієнтація агробізнесу на успішне розв'язання ринкових завдань потребує інноваційного розвитку вітчизняного аграрного сектору й адаптації його до ринкових умов. Водночас функціонування агропромислових формувань ринкової орієнтації в умовах вільної ринкової економіки і зв'язок їх із ринком диктують необхідність застосування чіткої економічно обґрунтованої системи маркетингу. Нині, перед реформованими формуваннями, дрібними сімейними фермами постають питання: що і скільки виробляти, кому й за якою ціною продавати? І з розвитком конкуренції сільгосптоваровиробники будуть змушені займатися маркетинговою діяльністю. Ще більше потреба в маркетингу виникає в агропромислових формуваннях, які започатковують прямий вихід на зарубіжні ринки. Для українських товаровиробників проблема конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції і харчових продуктів постає особливо гостро у зв'язку з прагненням України вступити в ЄС і приєднатися до СОТ. Враховуючи це, питання організації маркетингу в системі формування продовольчого ринку є надзвичайно актуальним на
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10875/1/Yalovenko.doc
Яловенко , Тарас Сергійович (2011) Планування маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі ВП НУБіП «Агрономічна дослідна станція»»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10875/