Брендинг як інструмент маркетингу і фактор збільшення нематеріальних активів підприємства (на прикладі ЗАТ «ВО «Конті»
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Брендинг як інструмент маркетингу і фактор збільшення нематеріальних активів підприємства (на прикладі ЗАТ «ВО «Конті»
|
|
| Creator |
Харб , Катерина Олександрівна
|
|
| Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
| Description |
В магістерській роботі вирішено наступні завдання: обґрунтовано теоретико-методичні аспекти брендингу; проведено дослідження діяльності з розробки бренду в кондитерській групі «Конті»; проаналізувано сучасний стан і перспективи розвитку українського ринку кондитерських виробів; здійснено аналіз маркетингової діяльності ЗАТ «ВО «Конті»; розроблено пропозиції щодо вдосконалення діяльності з розробки бренду ЗАТ «ВО «Конті».
|
|
| Date |
2011-11-18
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10882/1/Kharb.doc.doc
Харб , Катерина Олександрівна (2011) Брендинг як інструмент маркетингу і фактор збільшення нематеріальних активів підприємства (на прикладі ЗАТ «ВО «Конті». Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10882/
|
|