Запис Детальніше

Брендинг як інструмент маркетингу і фактор збільшення нематеріальних активів підприємства (на прикладі ЗАТ «ВО «Конті»

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг як інструмент маркетингу і фактор збільшення нематеріальних активів підприємства (на прикладі ЗАТ «ВО «Конті»
 
Creator Харб , Катерина Олександрівна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description В магістерській роботі вирішено наступні завдання: обґрунтовано теоретико-методичні аспекти брендингу; проведено дослідження діяльності з розробки бренду в кондитерській групі «Конті»; проаналізувано сучасний стан і перспективи розвитку українського ринку кондитерських виробів; здійснено аналіз маркетингової діяльності ЗАТ «ВО «Конті»; розроблено пропозиції щодо вдосконалення діяльності з розробки бренду ЗАТ «ВО «Конті».
 
Date 2011-11-18
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10882/1/Kharb.doc.doc
Харб , Катерина Олександрівна (2011) Брендинг як інструмент маркетингу і фактор збільшення нематеріальних активів підприємства (на прикладі ЗАТ «ВО «Конті». Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10882/