Організація рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Ітак»)
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Організація рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Ітак»)
|
|
| Creator |
Холодова , Анна Анатоліївна
|
|
| Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
| Description |
В магістерській роботі вирішено наступні завдання: обґрунтовано теоретичні аспекти системи маркетингових комунікацій і організації рекламної діяльності підприємства; досліджено маркетингове середовище функціонування підприємства та його фінансово-економічні показники; проаналізована рекламна діяльність підприємства та визначено її ефективність; розроблено програму рекламної кампанії ТОВ «Ітак» та визначено критерії оцінки її ефективності..
|
|
| Date |
2011-11-18
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10884/1/Kholodova.doc.doc
Холодова , Анна Анатоліївна (2011) Організація рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Ітак»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10884/
|
|