Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ТОВ «Amway»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ТОВ «Amway»)
|
|
Creator |
Мохно , Ольга Сергіївна
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
В магістерській роботі вирішено наступні завдання: обґрунтовано теоретичні аспекти збутової політики і управлянні збутом на підприємстві; досліджено маркетингове середовище підприємства та його фінансово-економічні показники; проведений аналіз торгових марок косметичних засобів підприємства та визначено її ефективність; розроблено методику удосконалення збутової політики підприємства та визначено критерії оцінки її ефективності.
|
|
Date |
2011-11-18
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10887/1/Mokhno.doc
Мохно , Ольга Сергіївна (2011) Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ТОВ «Amway»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10887/
|
|