Запис Детальніше

Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ТОВ «Amway»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ТОВ «Amway»)
 
Creator Мохно , Ольга Сергіївна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description В магістерській роботі вирішено наступні завдання: обґрунтовано теоретичні аспекти збутової політики і управлянні збутом на підприємстві; досліджено маркетингове середовище підприємства та його фінансово-економічні показники; проведений аналіз торгових марок косметичних засобів підприємства та визначено її ефективність; розроблено методику удосконалення збутової політики підприємства та визначено критерії оцінки її ефективності.
 
Date 2011-11-18
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10887/1/Mokhno.doc
Мохно , Ольга Сергіївна (2011) Управління збутом на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ТОВ «Amway»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10887/