Обґрунтування маркетингової товарної політики (на прикладі ТОВ «В-клімат»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обґрунтування маркетингової товарної політики (на прикладі ТОВ «В-клімат»)
|
|
Creator |
Скічко , Антон Валерійович
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
розробка теоретичних та методичних підходів щодо управління товарною політикою підприємств на ринку систем кондиціювання та опалення, а також науково обґрунтованих практичних рекомендацій щодо удосконалення асортиментної політики підприємства «В-клімат» та підвищення його конкурентоспроможності на вказаному ринку.
|
|
Date |
2011-11-18
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10891/1/Skichko.doc
Скічко , Антон Валерійович (2011) Обґрунтування маркетингової товарної політики (на прикладі ТОВ «В-клімат»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10891/
|
|