Запис Детальніше

Обґрунтування маркетингової товарної політики (на прикладі ТОВ «В-клімат»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обґрунтування маркетингової товарної політики (на прикладі ТОВ «В-клімат»)
 
Creator Скічко , Антон Валерійович
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description розробка теоретичних та методичних підходів щодо управління товарною політикою підприємств на ринку систем кондиціювання та опалення, а також науково обґрунтованих практичних рекомендацій щодо удосконалення асортиментної політики підприємства «В-клімат» та підвищення його конкурентоспроможності на вказаному ринку.
 
Date 2011-11-18
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10891/1/Skichko.doc
Скічко , Антон Валерійович (2011) Обґрунтування маркетингової товарної політики (на прикладі ТОВ «В-клімат»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10891/