Розробка зовнішньоекономічної стратегії на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ДП Української горілчаної компанії “Nemiroff”)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка зовнішньоекономічної стратегії на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ДП Української горілчаної компанії “Nemiroff”)
|
|
Creator |
Стоян , Людмила Василівна
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
В магістерській роботі вирішено наступні завдання: міжнародні маркетингові стратегії, імпорт, експорт, стратегії стосовно продукту і стратегії відносно ринку, стратегія диверсифікації, інтернаціоналізації, конкурентноспроможність обґрунтовано теоретичні аспекти міжнародних маркетингових стратегій і організації ; досліджено маркетингове середовище функціонування підприємства та його фінансово-економічні показники; проаналізована зовнішньоекономічна діяльність підприємства та визначено її ефективність; розробити зовнішньоекономічну стратегію на принципах міжнародного маркетингу ДП Української горілчаної компанії “Nemiroff”
|
|
Date |
2011-11-18
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10892/1/Stoyan.doc
Стоян , Людмила Василівна (2011) Розробка зовнішньоекономічної стратегії на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ДП Української горілчаної компанії “Nemiroff”). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10892/
|
|