Запис Детальніше

Розробка зовнішньоекономічної стратегії на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ДП Української горілчаної компанії “Nemiroff”)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка зовнішньоекономічної стратегії на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ДП Української горілчаної компанії “Nemiroff”)
 
Creator Стоян , Людмила Василівна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description В магістерській роботі вирішено наступні завдання: міжнародні маркетингові стратегії, імпорт, експорт, стратегії стосовно продукту і стратегії відносно ринку, стратегія диверсифікації, інтернаціоналізації, конкурентноспроможність обґрунтовано теоретичні аспекти міжнародних маркетингових стратегій і організації ; досліджено маркетингове середовище функціонування підприємства та його фінансово-економічні показники; проаналізована зовнішньоекономічна діяльність підприємства та визначено її ефективність; розробити зовнішньоекономічну стратегію на принципах міжнародного маркетингу ДП Української горілчаної компанії “Nemiroff”
 
Date 2011-11-18
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10892/1/Stoyan.doc
Стоян , Людмила Василівна (2011) Розробка зовнішньоекономічної стратегії на принципах міжнародного маркетингу (на прикладі ДП Української горілчаної компанії “Nemiroff”). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10892/