Формування цінової політики підприємства на внутрішньому ринку (на прикладі СВК «Нове життя»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування цінової політики підприємства на внутрішньому ринку (на прикладі СВК «Нове життя»)
|
|
Creator |
Сивура , Олександр Миколайович
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
розкриття теоретичних засад управління маркетинговою діяльністю на основі існуючого методичного досвіду, з урахуванням специфіки підприємства, виявлення проблем та недоліків системи управління маркетинговою діяльністю
|
|
Date |
2011-11-18
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10893/1/Suvyra.doc
Сивура , Олександр Миколайович (2011) Формування цінової політики підприємства на внутрішньому ринку (на прикладі СВК «Нове життя»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10893/
|
|