Запис Детальніше

Формування цінової політики підприємства на внутрішньому ринку (на прикладі СВК «Нове життя»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування цінової політики підприємства на внутрішньому ринку (на прикладі СВК «Нове життя»)
 
Creator Сивура , Олександр Миколайович
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description розкриття теоретичних засад управління маркетинговою діяльністю на основі існуючого методичного досвіду, з урахуванням специфіки підприємства, виявлення проблем та недоліків системи управління маркетинговою діяльністю
 
Date 2011-11-18
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10893/1/Suvyra.doc
Сивура , Олександр Миколайович (2011) Формування цінової політики підприємства на внутрішньому ринку (на прикладі СВК «Нове життя»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10893/