Діагностика конкурентоспроможності підприємства та його продукції (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діагностика конкурентоспроможності підприємства та його продукції (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)
|
|
Creator |
Загородня , Ольга Олександрівна
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
В магістерській роботі вирішуються наступні завдання: - дослідити теоретичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства; - вивчити і узагальнити методики діагностики конкурентоспроможності підприємства та його продукції; - проаналізувати основні показники діяльності підприємства як окремо, так і в порівнянні з іншими підприємствами даної галузі; - дослідити чинники, що впливають на рівень конкурентоспроможності підприємства; - обгрунтувати шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності досліджуваного підприємства та його продукції. |
|
Date |
2011-11-18
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10896/1/Zagorodnia.doc
Загородня , Ольга Олександрівна (2011) Діагностика конкурентоспроможності підприємства та його продукції (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10896/
|
|