Запис Детальніше

Діагностика конкурентоспроможності підприємства та його продукції (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностика конкурентоспроможності підприємства та його продукції (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)
 
Creator Загородня , Ольга Олександрівна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description В магістерській роботі вирішуються наступні завдання:
- дослідити теоретичні основи визначення конкурентоспроможності підприємства;
- вивчити і узагальнити методики діагностики конкурентоспроможності підприємства та його продукції;
- проаналізувати основні показники діяльності підприємства як окремо, так і в порівнянні з іншими підприємствами даної галузі;
- дослідити чинники, що впливають на рівень конкурентоспроможності підприємства;
- обгрунтувати шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності досліджуваного підприємства та його продукції.
 
Date 2011-11-18
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10896/1/Zagorodnia.doc
Загородня , Ольга Олександрівна (2011) Діагностика конкурентоспроможності підприємства та його продукції (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10896/