Управління маркетинговими процесами в аграрному виробництві (на прикладі СВК «Авангард» Ніжинського району Чернігівської області)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетинговими процесами в аграрному виробництві (на прикладі СВК «Авангард» Ніжинського району Чернігівської області)
|
|
Creator |
Штагер , Наталя В’ячеславівна
|
|
Subject |
8.03060101 Менеджмент організацій і адміністрування (Менеджмент організацій)
|
|
Description |
Управління маркетинговою політикою на споживчому ринку сільськогосподарської продукції, з урахуванням умов, що склалися, визначає сукупність тактичних прийомів (комплекс маркетингу) щодо виходу на ринок, сприяє зміцненню конкурентних позицій, оптимізації збуту, активному виливу на сферу реалізації. Цим продовжуються основні принципи ринкової орієнтації управління сільськогосподарським виробництвом стратегія якого є вихід на вищі щаблі ефективності виробництва, оптимізації
|
|
Date |
2011-12-07
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10904/1/Chtager_2011.docx
Штагер , Наталя В’ячеславівна (2011) Управління маркетинговими процесами в аграрному виробництві (на прикладі СВК «Авангард» Ніжинського району Чернігівської області). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10904/
|
|