Запис Детальніше

Управління маркетинговими процесами в аграрному виробництві (на прикладі СВК «Авангард» Ніжинського району Чернігівської області)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговими процесами в аграрному виробництві (на прикладі СВК «Авангард» Ніжинського району Чернігівської області)
 
Creator Штагер , Наталя В’ячеславівна
 
Subject 8.03060101 Менеджмент організацій і адміністрування (Менеджмент організацій)
 
Description Управління маркетинговою політикою на споживчому ринку сільськогосподарської продукції, з урахуванням умов, що склалися, визначає сукупність тактичних прийомів (комплекс маркетингу) щодо виходу на ринок, сприяє зміцненню конкурентних позицій, оптимізації збуту, активному виливу на сферу реалізації. Цим продовжуються основні принципи ринкової орієнтації управління сільськогосподарським виробництвом стратегія якого є вихід на вищі щаблі ефективності виробництва, оптимізації
 
Date 2011-12-07
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10904/1/Chtager_2011.docx
Штагер , Наталя В’ячеславівна (2011) Управління маркетинговими процесами в аграрному виробництві (на прикладі СВК «Авангард» Ніжинського району Чернігівської області). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10904/