Управління ціновою політикою в птахівничому підкомплексі АПК України (на прикладі АТ «Агромарс» Вишгородського району Київської області)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління ціновою політикою в птахівничому підкомплексі АПК України (на прикладі АТ «Агромарс» Вишгородського району Київської області) |
|
Creator |
Січкаренко , Валерій Миколайович
|
|
Subject |
8.03060101 Менеджмент організацій і адміністрування (Менеджмент організацій)
|
|
Description |
Одним із ключових моментів маркетингової політики є ціноутворення, у процесі якого вирішується такі питання, як встановлювати ціни на товари і як їх змінювати залежно від ситуації на ринку щоб заволодіти певною його частиною та отримати намічені обсяги прибутку. Глибоко вивчивши теоретичні аспекти управління маркетинговою політикою та проаналізувати управління процесом ціноутворення на продукцію птахівництва на АТ «Агромарс» здійснена спроба удосконалення управління маркетинговим ціноутворенням за рахунок сучасних маркетингових підходів до нього за рахунок створення гнучкого динамічного механізму ціноутворення в залежності від стану внутрішнього і зовнішнього ринку продукції птахівництва. |
|
Date |
2011-12-05
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10932/1/Sichkarenko_2011.docx
Січкаренко , Валерій Миколайович (2011) Управління ціновою політикою в птахівничому підкомплексі АПК України (на прикладі АТ «Агромарс» Вишгородського району Київської області). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10932/
|
|