Запис Детальніше

Управління ціновою політикою в птахівничому підкомплексі АПК України (на прикладі АТ «Агромарс» Вишгородського району Київської області)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління ціновою політикою в птахівничому підкомплексі АПК України
(на прикладі АТ «Агромарс» Вишгородського району Київської області)
 
Creator Січкаренко , Валерій Миколайович
 
Subject 8.03060101 Менеджмент організацій і адміністрування (Менеджмент організацій)
 
Description Одним із ключових моментів маркетингової політики є ціноутворення, у процесі якого вирішується такі питання, як встановлювати ціни на товари і як їх змінювати залежно від ситуації на ринку щоб заволодіти певною його частиною та отримати намічені обсяги прибутку.
Глибоко вивчивши теоретичні аспекти управління маркетинговою політикою та проаналізувати управління процесом ціноутворення на продукцію птахівництва на АТ «Агромарс» здійснена спроба удосконалення управління маркетинговим ціноутворенням за рахунок сучасних маркетингових підходів до нього за рахунок створення гнучкого динамічного механізму ціноутворення в залежності від стану внутрішнього і зовнішнього ринку продукції птахівництва.
 
Date 2011-12-05
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10932/1/Sichkarenko_2011.docx
Січкаренко , Валерій Миколайович (2011) Управління ціновою політикою в птахівничому підкомплексі АПК України (на прикладі АТ «Агромарс» Вишгородського району Київської області). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10932/