” Вибір та обґрунтування стратегії рекламної діяльності на підприємстві(на прикладі ПАТ «Оболонь»).
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
” Вибір та обґрунтування стратегії рекламної діяльності на підприємстві(на прикладі ПАТ «Оболонь»).
|
|
| Creator |
Старков , Ігор Анатолійович
|
|
| Subject |
8.03060101 Менеджмент організацій і адміністрування (Менеджмент організацій)
|
|
| Description |
Проведений аналіз рекламної діяльності ПАТ «Оболонь». Сформульоване обґрунтування стратегій та вдосконалення управління рекламною діяльністю ПАТ «Оболонь»
|
|
| Date |
2011-12-05
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10934/1/Starkov_2011.doc
Старков , Ігор Анатолійович (2011) ” Вибір та обґрунтування стратегії рекламної діяльності на підприємстві(на прикладі ПАТ «Оболонь»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/10934/
|
|