Запис Детальніше

” Вибір та обґрунтування стратегії рекламної діяльності на підприємстві(на прикладі ПАТ «Оболонь»).

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ” Вибір та обґрунтування стратегії рекламної діяльності на підприємстві(на прикладі ПАТ «Оболонь»).
 
Creator Старков , Ігор Анатолійович
 
Subject 8.03060101 Менеджмент організацій і адміністрування (Менеджмент організацій)
 
Description Проведений аналіз рекламної діяльності ПАТ «Оболонь». Сформульоване обґрунтування стратегій та вдосконалення управління рекламною діяльністю ПАТ «Оболонь»
 
Date 2011-12-05
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/10934/1/Starkov_2011.doc
Старков , Ігор Анатолійович (2011) ” Вибір та обґрунтування стратегії рекламної діяльності на підприємстві(на прикладі ПАТ «Оболонь»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/10934/