Запис Детальніше

«Організація маркетингової політики розподілу на внутрішньому ринку» (на прикладі С(Ф)Г «Лана»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «Організація маркетингової політики розподілу на внутрішньому ринку» (на прикладі С(Ф)Г «Лана»)
 
Creator Хуторна , Олена Володимирівна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description Актуальність даної роботи полягає в тому, що в умовах переорієнтації підприємств до потреб ринку найважливішим питанням є формування політики розподілу відносно мінливих вимог споживачів та високого рівня конкуренції. Збут продукції являється найважливішим елементом маркетингової діяльності підприємства, тому що саме на цьому етапі виготовлена продукція реалізується, а підприємство одержує прибутки і відшкодовує витрачений капітал. Метою магістерської роботи є науково-практичне дослідження системи організації маркетингової політики розподілу С(Ф)Г «Лана» та, використовуючи отримані результати, вдосконалення стратегії збуту підприємства та управління збутовою діяльністю.
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/11025/1/Khutorna.doc.doc
Хуторна , Олена Володимирівна (2011) «Організація маркетингової політики розподілу на внутрішньому ринку» (на прикладі С(Ф)Г «Лана»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/11025/