«Організація маркетингової політики розподілу на внутрішньому ринку» (на прикладі С(Ф)Г «Лана»)
NUBIP Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
«Організація маркетингової політики розподілу на внутрішньому ринку» (на прикладі С(Ф)Г «Лана»)
|
|
| Creator |
Хуторна , Олена Володимирівна
|
|
| Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
| Description |
Актуальність даної роботи полягає в тому, що в умовах переорієнтації підприємств до потреб ринку найважливішим питанням є формування політики розподілу відносно мінливих вимог споживачів та високого рівня конкуренції. Збут продукції являється найважливішим елементом маркетингової діяльності підприємства, тому що саме на цьому етапі виготовлена продукція реалізується, а підприємство одержує прибутки і відшкодовує витрачений капітал. Метою магістерської роботи є науково-практичне дослідження системи організації маркетингової політики розподілу С(Ф)Г «Лана» та, використовуючи отримані результати, вдосконалення стратегії збуту підприємства та управління збутовою діяльністю.
|
|
| Date |
2011-06-15
|
|
| Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/msword
|
|
| Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11025/1/Khutorna.doc.doc
Хуторна , Олена Володимирівна (2011) «Організація маркетингової політики розподілу на внутрішньому ринку» (на прикладі С(Ф)Г «Лана»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
| Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11025/
|
|