Запис Детальніше

Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Прогрес»)

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Прогрес»)
 
Creator Четверик , Олена Вікторівна
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description У сучасних умовах актуальною проблемою є впровадження маркетингу на підприємствах аграрного сектору. Саме маркетинг відіграє найважливішу роль у системі управління підприємствами АПК і забезпечує стабільність їх розвитку. В зв’язку з цим виникає необхідність планування маркетингу на ТОВ «Прогрес».
У першому розділі роботи викладено теоретичні основи планування маркетингу на підприємствах АПК.
У другому розділі здійснено аналіз основних показників діяльності, наведено характеристику поточної товарної та цінової політики і проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Прогрес».
У третьому - розроблено маркетинговий план розвитку ТОВ «Прогрес» і запропоновано шляхи вдосконалення маркетингового планування.
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/11029/1/Chetveryck.doc
Четверик , Олена Вікторівна (2011) Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Прогрес»). Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/11029/