Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Прогрес»)
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Прогрес»)
|
|
Creator |
Четверик , Олена Вікторівна
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
У сучасних умовах актуальною проблемою є впровадження маркетингу на підприємствах аграрного сектору. Саме маркетинг відіграє найважливішу роль у системі управління підприємствами АПК і забезпечує стабільність їх розвитку. В зв’язку з цим виникає необхідність планування маркетингу на ТОВ «Прогрес». У першому розділі роботи викладено теоретичні основи планування маркетингу на підприємствах АПК. У другому розділі здійснено аналіз основних показників діяльності, наведено характеристику поточної товарної та цінової політики і проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Прогрес». У третьому - розроблено маркетинговий план розвитку ТОВ «Прогрес» і запропоновано шляхи вдосконалення маркетингового планування. |
|
Date |
2011-06-15
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11029/1/Chetveryck.doc
Четверик , Олена Вікторівна (2011) Планування маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Прогрес»). Магістра thesis, ННІ бізнесу. |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11029/
|
|