Запис Детальніше

Управління рекламоною діяльністю підприємства (на прикладі ЗАТ “Оболонь”).

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління рекламоною діяльністю підприємства (на прикладі ЗАТ “Оболонь”).
 
Creator Яковчук , Анни Миколаївни
 
Subject 8.03050701 Маркетинг
 
Description Метою дослідження є аналіз існуючої методології планування рекламної діяльності в процесі маркетингових комунікацій, а також обгрунтування рекомендацій, щодо підвищення ефективності реклами і заходів по просуванні товарів на ринку. Реалізація поставленої мети передбачає вирішення таких задач дослідження:
-обгрунтування теоретичних положень і принципів рекламної стратегії і методів формування рекламного бюджету;
-визначення структури прийняття рішень щодо планування рекламної діяльності і взаємозв’язку окремих елементів з процесом управління;
-виявлення та оцінка рекламних заходів на економічні показники діяльності досліджуваного підприємства;
-обгрунтування комплесної програми рекламних заходів і ефективне розміщення реклами;
 
Date 2011-06-15
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/11031/1/Yakovchyk.doc
Яковчук , Анни Миколаївни (2011) Управління рекламоною діяльністю підприємства (на прикладі ЗАТ “Оболонь”). Магістра thesis, ННІ бізнесу .
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/11031/