Управління рекламоною діяльністю підприємства (на прикладі ЗАТ “Оболонь”).
NUBIP Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління рекламоною діяльністю підприємства (на прикладі ЗАТ “Оболонь”).
|
|
Creator |
Яковчук , Анни Миколаївни
|
|
Subject |
8.03050701 Маркетинг
|
|
Description |
Метою дослідження є аналіз існуючої методології планування рекламної діяльності в процесі маркетингових комунікацій, а також обгрунтування рекомендацій, щодо підвищення ефективності реклами і заходів по просуванні товарів на ринку. Реалізація поставленої мети передбачає вирішення таких задач дослідження: -обгрунтування теоретичних положень і принципів рекламної стратегії і методів формування рекламного бюджету; -визначення структури прийняття рішень щодо планування рекламної діяльності і взаємозв’язку окремих елементів з процесом управління; -виявлення та оцінка рекламних заходів на економічні показники діяльності досліджуваного підприємства; -обгрунтування комплесної програми рекламних заходів і ефективне розміщення реклами; |
|
Date |
2011-06-15
|
|
Type |
Дисертація
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11031/1/Yakovchyk.doc
Яковчук , Анни Миколаївни (2011) Управління рекламоною діяльністю підприємства (на прикладі ЗАТ “Оболонь”). Магістра thesis, ННІ бізнесу . |
|
Relation |
http://elibrary.nubip.edu.ua/11031/
|
|