Запис Детальніше

Планування маркетингової діяльності фірми при здійсненні ЗЕД

NUBIP Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування маркетингової діяльності фірми при здійсненні ЗЕД
 
Creator Мойсеєнко , Роман Володимирович
 
Subject 8.03060104 Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
 
Description Зовнішньоекономічні зв'язки стають помітнішою складовою частиною господарської діяльності українських підприємств і організацій. Зростає інтерес до участі в економічному, виробничому й науково-технічному співробітництві з партнерами з закордонних країн. У цих умовах усе більше число працівників виробничої сфери, малих підприємств і державних установ мають потребу в об'єктивній інформації про світовий ринок, його структуру, організації й техніку здійснення комерційних операцій.
Для багатьох підприємств вивчення й застосування міжнародного маркетингу необхідне внаслідок наростаючої відкритості щодо зовнішніх ринків і з метою удосконалення їхніх відносин з цими ринками.
 
Date 2011-06-16
 
Type Дисертація
NonPeerReviewed
 
Format application/msword
 
Identifier http://elibrary.nubip.edu.ua/11099/1/Moiseenko.doc
Мойсеєнко , Роман Володимирович (2011) Планування маркетингової діяльності фірми при здійсненні ЗЕД. Магістра thesis, ННІ бізнесу.
 
Relation http://elibrary.nubip.edu.ua/11099/